خنده های بلند و افکار عمیق
پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

سلام به همه ی دوستای گلم. من دوباره اومدم

از این به بعد قول میدم هر روز براتون مطلب بذارم

این بیوگرافی استاد فریبرز لاچینی هست که من از کاراشون خیلی لذت میبرم و سعی میکنم چند تا از نت هاشون رو اسکن کنم و تو وبلاگم بذارم

فریبرز لاچینی نامی آشنا برای اهل هنر، موسیقی و فیلم ایران است. سبک بی همتای تصنیف موسیقی وی، پاک و بی ریا، اوج لطافت و مملو از احساس است. با وجود تحصیلات درخشان در هنرستان عالی موسیقی و سپس دانشگاه سوربن پاریس و بدور از جنجالهای تبلیغاتی، ابتکار و نوآوری های او در موسیقی ایران کم و بیش معرف حضور عام و خاص است.

 

 

او پیشگام موسیقی کامپیوتری در ایران است که حدود سه دهه پیش که با به کارگیری آموخته هایش در بدو بازگشت به ایران، در خلق موسیقی فیلم و یا تبدیل صدای زن به آوائی کودکانه در موسیقی کودکان، برای اولین بار از کامپیوتر بهره جست.

 

 

نوای آشنای آرم برنامه کودک شبکه یک، برای بیش از دو دهه از اولین آثار او برای کودک بود. مجموعه ای که وقتی خود نوجوانی بیش نبود، برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تصنیف کرده بود. روزنامه کیهان به رغم قدردانی از فعالیتهای او در زمینه موسیقی کودک لقب باغچه بان موسیقی کودک را به وی عطا کرد.

 

 

دکلمه شعر و موسیقی یکی دیگر از نو آوری های وی برای معرفی مجدد خوانندگان پاپی که فعالیتشان در زمینه موسیقی پس از انقلاب کمرنگ شده بود، در آثاری چون "در شب سرد زمستانی" ، "ابیات تنهائی"، "آوازهای سرزمین خورشید" و "بزبزقندی" است.

 

 

ملودی های به یاد ماندنی وی آذین و مکمل احساسات فیلمهای موفق پس از انقلاب اسلامی و سبک خاص ایشان سرمشق آهنگسازان امروز موسیقی فیلم است.

 

 

گرچه نزدیک به دو دهه از خلق آلبوهای "پائیز طلائی 1 و 2" میگذرد، گویا این آثار کهنگی پذیر نیستند و روزی نیست که تحسین و ستایش شنونده جدیدی از اقصا نقاط دنیا را بر نینگیزد.

 


 

راستی پیشنهاد میکنم به سایتlachini.comهم سر بزنید.میبوسمتون


.

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

 

والپیپرهای زیبا با موضوع قهوهوالپیپرهای زیبا با موضوع قهوهوالپیپرهای زیبا با موضوع قهوه

والپیپرهای زیبا با موضوع قهوه



والپیپرهای زیبا با موضوع قهوه

والپیپرهای زیبا با موضوع قهوه

والپیپرهای زیبا با موضوع قهوه

والپیپرهای زیبا با موضوع قهوه

شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

سلام دوستای گلم.ببخشید چند وقت نمیتونم مطلب بذارم آخه اینترنتمون خراب شده!!!

 

هروقت درست شد قول میدم بیام و مطلب بذارم......

شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

جانی دپ متولد نهم ژوین سال 1963 در کنتاکی آمریکا است. در 1970 او به همراه خانواده اش به فلوریدا مهاجرت کردند . در سن 15 سالگی والدین او از یکدیگر جدا شدند . یکسال بعد او از مدرسه اخراج شد و در همان سال به یک گروه موسیقی راک پیوست . و در آنجا گیتار میزد. از طریق یکی از دوستانش با نیکولاس کیج آشنا شد و کیج به او پیشنهاد داد تا وارد دنیای بازیگری شود.اولین تجربه ی بازیگری او نقش افسر پلیس در فیلم کابوس خیابان الم بود.فیلم بعدی او جوخه بود . اما نقطه ی عطف کارهای او را باید بازی در فیلم ادوارد دست قیچی قار داد . جایی که با تیم برتون اولین همکاری خود را آغاز کرد و توانست با بازی خوب و عالی خود توجه منتقدین را جلب کند و خود را به عنوان یک بازیگر با استعداد به همگان معرفی کند .بعد از موفقیت ادوارد دست قیچی . دپ توانست در فیلمهای دیگری نیز بازی کند از جمله فیلم اد وود. در جستجوی نا کجا آباد. مرد مرده . دروازه ی نهم. اما بزرگترین بازی های او در فیلم چارلی و کارخانه ی شکلات سازی و همچنین سه گانه ی دزدان دریای کارائیب بوده است. و در فیلم سوئینی تاد هم بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت .او برای بازی در دو فیلم دزدان کارائیب و سوئینی تاد نامزد دریافت اسکار شده است هر چند هنوز نتوانسته این جایزه را از آن خود کند. همسرش ونسا پاراداس است و این دو صاحب دو فزرند به نامهای کریستوفر جک و لیلی ملودی هستند .
مهمترین فیلمهای او عبارتند از :

- سوئینی تاد
- دزدان‌دریایی کارائیب
- عروس مردگان
چارلی و کارخانه شکلات سازی
در جستجوی ناکجاآباد
پنجره مخفی
روزی روزگاری در مکزیک
دزدان‌دریایی کارائیب1
از جهنم
شکلات
اسلیپی هالو
دروازه نهم
شجاع
مرد مرده
اد وود
ادوارد دست‌قیچی
جوخه
کابوسی در خیابان الم

 

((جاني دپ)) است: يكي از پر طرفدار ترين بازيگران سينماي جهان كه وقتي پا بر روي فرش قرمز اسكار يا كن ميگذارد . فرياد هاي ((جاني جاني))و جيغ هاي ممتمد هوادارانش گوش آدم را كر ميكند ولي يك نگاه سرسري و يك لبخند مبهم پاسخ ((جاني دپ )) به اين همه ابراز احساسات است وبس!
او اخيرا در نظر خواهي سايتي مشهور كه ميليونها كاربر دارد . محبوب ترين چهره سينمايي سال شد .
((جان كريستوفردپ)) روز نهم ژوئن 1963 در ((اسنبورو))ايالت كنتاكي آمريكا به دنيا آمد و از همان كودكي با رنج تنهايي و خانه به دوشي دست و پنجه نرم كرد.
با پدرش ميانه خوبي نداشت و به همين دليل براي مدتي و در كنار تحصيل . به كار در مزرعه تنباكوي پدر بزرگش مشغول شد .
((جاني)) پدر بزرگش را بسيار دوست داشت و زماني كه در 8 سالگي خبر مرگ او را شنيد . دچا ضربه روحي شديدي شد : يك شك نا خواسته كه چندي بعد او را به سوي سيگار . مشروبات الكلي و مواد مخدر كشاند .
تلاش خواهران . برادرو مادر ((جاني )) براي برگرداندن او به زندگي طبيعي مؤثر نيفتادو پسرك 12 ساله كاملا غرق در فساد شد.
شايد روانپريشي كنوني ((جاني)) هم از اين دوران پر مخاطره ناشي شده باشد.

جاني نوجوان پس از مدتي خسته از اسباب كشي هاي پياي پي خانواده و تغير محل زندگي (30 بار در عرض 10 سال) به زادگاهش بازگشت و در كليساي عمويش اقامت گزيد.
در اين كليسا بود كه با شنيدن سرود زيبايي ((آوماريا)) دريافت كه تنها تسكين دهنده روح و فكراز هم گسيسته اش موسيقي است . او موسيقي را با نواختن گيتار شروع كرد و پس از تمرينات پياپي و شبانه روزي و بدون استخدام معلم بالاخره به يك نوازنده چيره دست گيتار تبديل شد .
وي با گروه هاي از قبيل((كيدز)) ((يي)) و ((پانكسترز)) همكاري كرد ولي نتوانست آنگونه كه در روياهايش مي خواست . با موسيقي به چهره مثال زدني تبديل شود.

((جاني )) در 15 سالگي از مدرسه اخراج شد و به لس انجلس مهاجرت كرد و تا بيست سالگي كه با (( لوري آن اليسون )) ازدواج نكرده بود شغلهايي نظير كارگري در پمپ بنزين و فروش مداد را هم تجربه كرد.
اما پس از ازدواج از طريق همسرش با ((نيكلاس كيج)) آشنا شد و ((كيج)) كه به شخصيت مائخوذ به حيا و با استعداد((جاني)) علاقمند شده بود مقدمات حضور وي براي بازي در فيلم ((كابوس در خيابان الم )) را فراهم كرد .

او در اين كار نقش دوست قهرمان اصلي داستان را ايفا كرد كه البته همان اوايل فيلم توسط ((فران گرگور)) (شخصيت وحشتناك و قاتل فيلم) تكه وپاره شد!

جاني )) پس از جدايي از همسرش در شرايط مالي بدي به سر مي برد و به همين جهت براي مدتي در منزل(( نيكلاس كيج)) زندگي كرد كه البته با روي غلطك افتادن مسير زندگيش در بازيگري رفته رفته روزگار به او روي خوش نشان داد و بلاخره ((جاني)) توانست روي پاي خودش با ايستد تا جايي كه در حال حاضر يك آپاتمان در جنوب فرانسه و يك خانه در لس آنجلس دار و خواهرانش ((دبي و كريستي)) هم منشي هاي مخصوص او هستند !

وي براي اينكه به طور حرفه اي بازيگري را دنبال كند در كلاسهاي بازيگري درس خوانده و با توجه به جذابيت چهره و استعداد بازيگريش خيلي زود به يك ستاره تبديل شد .

بازي او در يكي از سريالهاي شبكه ((فوكس )) با نام ((21 جاده ترقي)) به خاطر همان صورت جذاب و شيوه خاص بازيگريش بسيار مورد توجه قرار گرفت اما ((جاني)) قدر اين موقعيت را ندانسته و به دليل دوباره مبتلا شدن به افسردگي و روي آوردن مجدد به مواد مخدر نتوانست روند موفقيت آميز خود را ادامه دهد و چهره اش خيلي زود از ياد كساني كه تازه با اين بازيگر تازه كار آشنا شده بودند بيرون رفت.

نقش آفريني كلاسيك و فانتزي او در ((ادوارد دست قيچي)) سر آغاز براي موفقيت هايش در عرصه بازيگري بود .

انتخاب وي براي اين نقش در اين فيلم هم خيلي اتفاقي صورت گرفت.

((جاني )) ميگويد: هميشه دوست داشتم در اثري از كارگرداني بزرگ مثل ((تيم برتون)) حضور داشته باشم.بارها به او تلفن زدم و خواهش كردم به من هم نقشي بدهد. در حالي كه از تماسهاي پياپي خسته بودم ناگهان تلفن زنگ زد و ((تيم برتون)) پشت خط بود كه گفت: آقاي دپ شما ادوارد من هستيد!

((جاني دپ)) پس از(( ادوارد دست قيچي )) در فيلم هاي خوش ساخت ديگري نظير((اسيلپي هالو)) (تيم برتون) ((رؤياي آريزونا)) (امير كاستاريكا) ((مردمرده)) (جيم جارموش) ((دوازده نهم)) (رومن پولانسكي) و (( دون ژوان دوماركو)) (جرمي ليون) نيز نقش آفريني كرد و نه تنها به يك سوپر استار تبديل شد بلكه به اوج شهرت و محبوبيت نيز رسيد .
اما چه سود كه او از شهرت بيزار بود واز هوادارانش فراري!
بارزترين تفاوت بازيهاي (( جاني دپ)) نسبت به بازيگران هم نسلش باورپذير كردن نقشها براي تماشاچي توسط اوست.
او معمولا به شخصيتهاي جان ميبخشد كه متلزل. كمي ترسو ما ء خوذ به حيا و تاحدي رمانتيك هستند.
شيوه بازي او را در بدنهاي عضلاني و مردانه((تام كروز)) و ((برات پيت)) نمي توان سراغ گرفت همانطور كه امثال ((لئوناردودي كاپريو)) هم ظرافت نقش آفريني وي را ندارد.
((جاني)) همواره روحيات ناشناخته و مرموز خود را در نقش هايش جاري مي كند و همين موضوع تماشاچي را وادار به تفكر و تاء مل براي شماخت شخصيت نقش و خود ((جاني)) مي كند .
او تمام تنشهاي عصبي يك شخصيت را با كمترين ميزان استفاده از دست . سرو پا و تنها با بهره بردن از تغير حالت چشمانش نمايان ميكند .

از جمله موفق ترين نقش آفرينيهاي او در اين سالها مي توان به حضورش در ((رؤياي آريزونا)) به كارگرداني ( امير كاستاريكا ) اشاره كرد كه در آن با (( جري لويس)) همبازي بود و همينتور بازيش در كنار ((دي كاپريو))ي جوان در ((چه كسي گيلبرت گريپ را خورد)) هم موجب شد كه تا مدت ها تيتر اول بسياري از نشريات سينمايي به او اختصاص يابد.
(( دپ )) پس از نقش آفريني هاي فراوان . سر انجام با جان بخشدن به شخصيت (( كاپيتان جك اسپارو)) در فيلم(( دزدان دريايي كارائيب)) كانديداي دريافت جايزه اسكار شد كه البته (( شون پن)) گوي سبقت را از او ربود و مجسمه طلايي را در دستانش لمس كرد.
بازي قدرتمند و پخته (( دپ )) در اين فيلم به قدري با استقبال جشنواره ها منتقدين و قشر سينما رو روبرو شد كه تهيه كنندگان آن از وي خواستند تا در سري دوم فيلم هم به ايفاي نقش بپردازد

سری دوم فیلم برای جانی با شکوه تر از قسمت اول بود و این فیلم با فروشی فوق العاده توانست نام خود را در پرفروش ترین های تاریخ سینما ثبت کند.

 اینم عکس از ایشون

 

 

 

 

ایشالا در روز های آینده مطالبی راجع به فیلم های ایشون هم می ذارم...

سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

نام:موسى‏ بن جعفر.

كنیه: ابو ابراهیم، ابوالحسن، ابوالحسن اوّل، ابوالحسن ماضى، ابوعلى و ابواسماعیل.

القاب: كاظم، صابر، صالح، امین و عبدالصالح.

نكته: آن حضرت در میان شیعیان به «باب الحوائج» معروف است.

منصب: معصوم نهم و امام هفتم شیعیان.

تاریخ ولادت:هفتم ماه صفر سال 128 هجرى. برخى نیز سال 129 را ذكر كردند.

محل تولد: ابواء (منطقه‏اى در میان مكه و مدینه) در سرزمین حجاز (عربستان سعودى كنونى).

نسب پدرى: امام جعفر بن محمد بن على بن حسین بن على بن ابى‏طالب علیهم السلام.

نام مادر:حمیده مصفّاة. نام‏هاى دیگرى نیز مانند حمیده بربریه و حمیده اندلسیه نیز براى او نقل شده است. این بانو از زنان بزرگ زمان خویش بود و چندان فقیه و عالم به احكام و مسائل بود كه امام صادق علیه السلام زنان را در یادگیرى مسائل و احكام دینى به ایشان ارجاع مى‏داد. و درباره‏اش فرمود: «حمیده، تصفیه شده است از هر دنس و چركى؛ مانند شمش طلا. پیوسته فرشتگان او را حفاظت و پاسبانى نموده تا رسیده است به من، به خاطر آن كرامتى كه از خداى متعال براى من و حجت پس از من است.»

مدت امامت:از زمان شهادت پدرش، امام جعفر صادق علیه السلام، در شوال 148 هجرى تا رجب سال 183 هجرى، به مدت 35 سال. آن حضرت در سن بیست سالگى به امامت رسید.

تاریخ و سبب شهادت: 25 رجب سال 183 هجرى، در سن 55 سالگى، به‏ وسیله زهرى كه در زندان سندى بن شاهك به دستور هارون ‏الرشید به آن حضرت خورانیده شد.

محل دفن: مكانی به نام مقابر  قریش در بغداد (در سرزمین عراق) كه هم اكنون به «كاظمین» معروف است.

همسران: 1. فاطمه بنت على. 2. نجمه.

فرزندان: درباره تعداد فرزندان آن حضرت چند قول وجود دارد. بنابر نقل یكى از آنها، آن حضرت 37 فرزند داشت كه 18 تن از آنان پسر و 19 تن دختر بودند.

 

 

 

رویدادهاى مهم:

1. شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، پدر ارجمند امام موسى كاظم علیه السلام، به دست منصور دوانیقى، در سال 148 هجرى.

2. پیدایش انشعاباتى در مذهب شیعه، مانند: اسماعیلیه، اَفْطَحیه و ناووسیه، پس از شهادت امام صادق علیه‌السلام و معارضه آنان با امام موسى كاظم علیه السلام در مسئله امامت.

3. ادعاى امامت و جانشینى امام جعفر صادق علیه السلام، توسط عبدالله اَفْطَحْ، برادر امام موسى كاظم علیه السلام و به وجود آوردن مذهب افطحیه در شیعه.

4. اعراض بیشتر اصحاب امام صادق علیه السلام از عبدالله اَفْطَحْ، و گرایش آنان به امام‏ موسى كاظم علیه‌السلام.

5. مرگ منصور دوانیقى، در سال 158 هجرى، و به خلافت رسیدن ابوعبدالله مهدى عباسى، فرزند منصور.

6. احضار امام موسى كاظم علیه السلام به بغداد و زندانى نمودن ایشان در آن شهر، به دستور مهدى عباسى.

7. زندانى شدن امام موسى كاظم علیه السلام در بغداد، در دوران حكومت هادى عباسى.

8. مبارزات منفىِ امام موسى كاظم علیه السلام با دستگاه حكومتىِ هارون‏الرشید، در مناسبت‏هاى گوناگون.

9. بدگویی و سعایت على بن اسماعیل، برادرزاده امام موسى كاظم علیه السلام از آن حضرت، نزد هارون الرشید با توطئه‏چینى یحیى برمكى، وزیر اعظم هارون.

10. دستگیرى امام كاظم علیه السلام در مدینه و فرستادن آن حضرت به زندان عیسى بن جعفر در بصره، به دستور هارون‏الرشید، در سال 179 هجرى.

11. انتقال امام علیه السلام از زندان بصره به زندان فضل بن ربیع در بغداد.

12. انتقال امام علیه السلام از زندان فضل بن ربیع به زندان فضل بن یحیى برمكى.

13. مراعات كردن حال امام علیه السلام در زندان، توسط فضل بن یحیى و عكس‏العمل شدید هارون به این قضیه.

14. مضروب و مقهور شدن فضل بن یحیى، توسط هارون، به خاطر مراعات حال امام علیه السلام در زندان.

15. انتقال امام علیه السلام از زندان فضل بن یحیى به زندان سندى بن شاهك.

16. مسموم كردن امام علیه السلام با خرماى زهر آلود، توسط سندى بن شاهك در زندان.

17. شهادت امام كاظم علیه السلام به خاطر مسمومیت در زندان سندى بن شاهك، در 25 رجب سال 183 هجرى.

18. انتقال پیكر مطهر امام موسى كاظم علیه السلام به جِسر (پل) بغداد و فراخوانىِ مردم براى دیدن آن توسط مأموران هارون‏الرشید.

19. انزجار سلیمان بن جعفر بن منصور دوانیقى از تحقیر پیكر امام موسى كاظم علیه السلام، توسط مأموران حكومتى، و دستور او به تجهیز و تكفین مناسب شأن پیكر آن حضرت و به خاك سپارى در مقابر قریش بغداد.

منبع: سایت تبیان

 منم شهادت ایشون و به همتون تسلیت میگم

یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

سلام،این آهنگ برای 2 قسمت قبلی فیلم ستایش هست.پیشنهاد میکنم دانلود کنید چون خیلی گریه داره

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128:

امير عباس دانلود آهنگ ستايش

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 80 :

امير عباس دانلود آهنگ ستايش

 

 

شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

 

اسم اصلی: انریکومارتین مورالس

شهرت: کیکی (Kiky)

شغل: خواننده – بازیگر

تاریخ تولد: 24 دسامبر 1971

محل تولد: سن خوان – پورتوریکو

شناسنامه ریکی مارتین Ricky Martin

جوایز کسب کرده: جایزه Grammy خواننده آمریکای لاتین1999 / بهترین طراح حرکات موزون و بهترین ترانه پاپ از سری MTV 1999 / بهترین کلیپ به انتخاب تماشاگران MTV برای ترانه Livin lavida loca از کشور روشیه و کشورهای آمریکای لاتین و آمریکا در سال 1999 / بهترین ترانه پاپ از سوی Billboar برای ترانه Nobody wants to be lonely  در سال 2000

هنرپیشه محبوب: رابرت دونیرو

فیلم مورد علاقه: پدرخوانده

طراح لباس محبوب: جورجیو آرمانی

ترانه محبوب: Fragile  از استینگ (Sting)

محل زندگی: کالیفرنیا

آخرین فیلم: نقش آفرینی در فیلمی باحال و هوای فیلم داستان وست ساید

 

 

انریکو مارتین مورالس یا همان ریکی مارتین معروف در دوازده سالگی به دلیل غیبتهای غیر موجه بسیار و نیز دعوا و کتک کاری با معلمان و هم شاگردیها از مدرسه اخراج شد! از خوش اقبالی او در مدت کمتر از یک هفته ریکی به گروه جوان و نو پای اسپانیایی _ انگلیسی Menvdo پیوست و به زودی رهبری گروه را به دست گرفت.

طی پنج سالی که ریکی عضو گروه بود به یکی از آرزوهای دیرین خویش جامه عمل پوشاند و نخستین کنسرت وی با استقبال بی نظیر جوانان روبرو شد و در مدت کمتر از 6 ساعت تمامی بلیطهای کنسرت پیش فروش رسید.

در سال 1989 وی گروه Menvdo را ترک کرد و به پورتوریکو زادگاه خود بازگشت و پس از مدتها دوری ار درس و مدرسه تحصیل را ادامه داد و موفق به اخذ دیپلم شد. در همین سالها به جهت چهره و ظاهر جذاب در شش آگهی ظاهر شد و با استقبال چشمگیر عموم روبرو شد.

در خلال همین سالها ریکی مارتین در یک سریال دنباله دار مزیکال تحت عنوان Mama Ama El Rock حضور یافت و آنرا بدل به پربیننده ترین و محبوبترین سریال سال کرد.در سال 1992 ریکی در سریال مکزیکی or una Estvella llz Alcan که به صورت روزانه پخش می شد ایفای نقش کرد و خب نتیجه آن نیز معلوم است! موفقیت چشمگیر این سریال باعث شد تا سازندگان آن دست به تهیه یک فیلم سینمایی با همین عنوان بزنند. درخشش خیره کننده ریکی در نقش پابلو و هنرنمایی زیبا و به یادماندنی وی در این فیلم جایزه معروف Heraldo   را که همتراز جایزه اسکار می باشد برای او به ارمغان آورد.

ریکی مارتین در سال 1993 در سریال کمدی آمریکایی Getting by  حضور یافت و به دنبال آن در مجموعه تلویزیونی "قایق عشق" و "پابرهنه در بهشت" ایفای نقش کرد. هر سه این سریالها جزو کارهای محبوب آن سالها به شمار می روند. آگهی تبلیغاتی ریکی مارتین برای شرکت پپسی کولا با هنرنمایی وی و جنت جکسون ساخته شد , یکی از بهترین تیزرهای آن سال محسوب می شد.

در همان سالها در یک برنامه تلویزیونی از رکی سؤال شد که بین بازیگری و خوانندگی کدامیک را ترجیح می دهد و او با خنده پاسخ داد:

" البته خوانندگی ولی اگر دمی مور بخواهد با او همبازی خواهم شد!"

سریال بیمارستان عمومی عنوان آخرین مجموعه تلویزیونی است که ریکی در آن ایفای نقش کرد. یک سریال خانوادگی و دراماتیک که پرمخاطب ترین و محبوبترین مجموعه تلویزیونی بخ انتخاب جوانان بود و تاکنون نیز نیز چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیونی آمریکا نمایش داده شده است.

البته از صدای ریکی در ورسیون اسپانیایی انیمیشن "هرکول" نیز استفاده شده است.

یکی دیگر از هنرنمایی های ریکی مارتین بازی در نقش ماریوس , در نمایشنامه بینوایان, در برادوی است. او در طول زمان سه ساعته نمایش نزدیک به هفت ترانه را زیبایی تمام اجرا کرد و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. ترانه Chairs Empty tables at Empty  در این نمایش جوایز متعددی را برای او به ارمغان آورد. ریکی در 24 فوریه سال 1999 در چهل و یکمین دوره اهدا جوایز Grammy نامزد دریافت جایزه بهترین اجرای پاپ لاتین شد. بعد از یک ساعت و بیست دقیقه انتظار مجری برنامه, ریکی مارتین را معرفی و به صحنه فراخواند. ریکی با ترانه La copa de La Vide و همراهی گروه مخصوص خود زیبایی, شکوه و عظمت موسیقی پاپ آمریکای لاتین را به نمایش گذاشت. پس از آن مجری اسامی کاندیداهای دریافت جایزه را اعلام کرد: خوزه فلیسیانو , خوان گابریل , انریکو ایگلسیاس و ریکی مارتین. و جایزه تعلق می گیرد به ریکی مارتین برای ترانه Vuelve. پس از آن ریکی روی صحنه می رود و فریاد می زند: " من یک جایزه Grammy دارم, از خدا متشکرم" . او سپس ادامه داد: " آنچه امشب آغاز شد و اتفاق افتاد زمینه ساز آینده خواهد بود و تاریخ گواهی خواهد کرد."

فروش 5میلیون نسخه از آلبوم وی در همان سال ریکی مارتین را در صدر جدول موسیقی آمریکای لاتین قرار داد. آلبومهای این هنرمند پورتوریکویی تاکنون بیش از 15 میلیون نسخه در جهان فروش داشته است.

ترانه های La Copa de La Vide در جام جهانی فوتبال سال 1998 , A Latinfever در سال 1999 و Vuelve از بهترینهای ریکی به شمار می آید.

گروهی که ریکی مارتین را در تهیه و ضبط ترانه هایش یاری می کنند همگی از سرشناس ترین افراد در زمینه موسیقی پاپ هستند: " رابی روزا تهیه کننده, امیلیو استفان مدیر کمپانی میامی , دزموند چایلد ترانه سرای خوانندگان مشهوری چون جان بون جووی , آئرو اسمیت و مدونا به علاوه یک استدیو با پیشرفته ترین تجهیزات ضبط صدا."

البته ریکی می گوید: من دوست ندارم زیاد تکنیکی کار کنم چون احساس حرف اول را در موسیقی می زند و متأسفانه تکنولوژی, عشق و حس را از کارها می گیرد.

 

شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

به غضنفر میگن اسب تندتر میتونه بدوه یا خر؟
میگه تعریف از خودم نباشه خر.

 

غضنفر رئیس فدراسیون شطرنج میشه ۵تا قانون میذاره

۱. اسب نمیتونه فیل رو بزنه چون فیل قویتره !

۲. خر هم باید بازی کنه !

۳.خر میتونه همه رو بزنه !

۴. هیچکی نمیتونه خر رو بزنه !

۵. اصلا خر شاهه !!!

 

قبض آب غضنفر زیاد میاد

به بچه هاش میگه ، فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم

معلوم میشه کی هی میره دستشویی !!

 

شب عروسی غضنفر بهش میگن بابات مُرد

میگه : حالا این مسخره بازیای بابامو ببینا !

 

غضنفر شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه :

الو ! سوالای فردای بابات رو نداری ؟؟

 

یارو خسیس تصادف کرده بود وسط خیابون نشسته بود میزد تو سرش می گفت ماشینم داغون شد! بدبخت شدم خاک تو سر شدم...افسر رفت بهش گفت بدبخت اینقد حرص ماشینتو میزنی نفهمدی دست چپت از مچ قطع شده...یارو یه نگاه به دستش کرد گف:یاحضرت عباس ساعتم......!

پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

سلام،این هم مطلبی راجع به سرمربی تیم ملی فوتبال مملکتمون هست که مرحوم ناصر حجازی با ورود ایشان به ایران مخالف بودند

 

پیوستن کارلوس کیروش به تیم ملی فوتبال ایران بازتاب‌های متفاوتی در رسانه‌های مختلف جهان داشت…

 

پایگاه خبری ساکرنت پس از امضای قرارداد کارلوس کیروش با فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به این موضوع در گزارش خود آورد: کارلوس کیروش که در تابستان گذشته به دلیل نتایج بد با تیم ملی پرتغال در جام جهانی از این تیم اخراج شد و پس از آن نیز به دلیل دخالت در کار ماموران کنترل دوپینگ، ۶ ماه محروم شده بود، امروز با عقد قراردادی ۳ ساله، هدایت تیم ملی فوتبال ایران را تا پایان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در دست گرفت.

ساکرنت در ادامه گزارش خود آورده است: با این حال محرومیت کیروش ماه گذشته لغو شد تا او با قراردادی به ارزش ۲ میلیون دلار در هر سال به همراه سه دستیارش هدایت تیم ملی ایران را در سه سال آینده بر عهده بگیرد. البته کیروش پیش از این در ماه فوریه به دلیل آنچه مخالفت اعضای خانواده‌اش عنوان کرده بود، پیشنهاد ایران را رد کرده بود.

ساکرنت در پایان همچنین با اشاره به کارنامه کاری کیروش آورده است: این مربی پرتغالی پیش از این به عنوان دستیار اول سر آلکس فرگوسن در منچستریونایتد و همچنین سرمربی رئال مادرید در فصل ۲۰۰۴ ـ ۲۰۰۳ کار کرده بود. کیروش همچنین در مقطعی مربی تیم‌های ملی امارات و آفریقای جنوبی بود.

اما سایت یورو اسپورت در تحلیل خود از پیوستن کیروش به تیم ملی فوتبال ایران آورده است: کیروش صبح دوشنبه وارد تهران شد تا صحبت‌های نهایی را با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران انجام دهد و پس از جلسه‌ای با حضور علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی ایران، پیشنهاد این کشور را برای سرمربی‌گری ایران تا پایان جام جهانی ۲۰۱۴ پذیرفت.

یورو اسپورت نیز به ماجرای نپذیرفتن پیشنهاد تیم ملی ایران از سوی کیروش به دلیل مسائل خانوادگی در ماه فوریه اشاره کرده و در ادامه گزارش خود آورده است: تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر پس از سه قدرت بزرگ آسیا یعنی ژاپن، استرالیا و کره جنوبی در رده چهارم رنکینگ فیفا قرار دارد و البته انتقادهای زیادی نیز از مسئولان ورزش این کشور به خاطر ناکامی‌های اخیر شده است. تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را از دست داد و در جام ملت‌های آسیا نیز در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل کره جنوبی از دور مسابقه‌ها کنار رفت.

همچنین پایگاه خبری اسکای اسپورتس با اشاره به پذیرفتن پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران از سوی کارلوس کیروش در گزارشی آورده است: مربی ۵۸ ساله پرتغالی که پس از عملکرد ضعیف در جام جهانی به همراه پرتغال از این تیم اخراج شده بود امروز با حضور در ایران برای هدایت این تیم تا سه سال آینده به توافق رسید.

اسکای اسپورتس در ادامه آورده است: کیروش در بدو ورود به ایران گفته است مهم‌ترین هدف من بردن تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است.

سایت خبری گاردین نیز در گزارشی به حضور کیروش در ایران اشاره کرد.

علاوه بر این پایگاه‌ها چند سایت معتبر دیگر نیز اخباری جداگانه از آمدن کیروش به ایران منتشر کرده و اشاره کردند که ماموریت اصلی کیروش بردن تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ است.

 

چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 8:12 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

محمود فرشچیان به سال 1308 شمسی در اصفهان ، پایتخت هنر ایران ، دیده به جهان گشود . پدرش ، حاج غلامرضا فرشچیان ، از تجار فرش بود و در کار هنر قالی بافی دست داشت .

 

این زمینه مساعد برای پرورش ذوق و شوق او در راه آشنایی با هنر موثر افتاد . از سالهای پیش از مدرسه از روی نقشه های قالی طرح میزد ، تا به تدریج دستش در کار نقش پردازی روان گردید . فرشچیان در طی تحصیلات مقدماتی در محضر استاد میرزاآقا امامی اصفهانی هنرمند چیره دست و پرآوازه دیار اصفهان ، به آموختن نقاشی دلبستگی تمام پیدا کرد و دل در گرو نقشهای زیبا بست . او از کار هنر احساس رضایت و شادمانی داشت . از کلاس هفتم دبیرستان فرشچیان قدم به هنرستان هنرهای زیبای اصفهان گذاشت و چهار سال در آن جایگاه عاشقی ، زیر نظر استاد عیسی بهادری ، استاد نابغه و توانمند نقاشی قالی ، مینیاتور ، نقاشی رنگ و روغن ، به فراگیری اصول و مبانی طراحی نقوش سنتی (نقشه قالی ، تذهیب ، مینیاتور) پرداخت

بدون شک نقش استاد عیسی بهادری در پرورش و خلاقیتهای محمود فرشچیان نقشی فوق العاده ارزشمند بود .استاد در بیان احساس و تجسم شعرگونه عواطف ، به شیوه ای کاملا جدید موفق به هماهنگی و همگامی میان مضمون و محتوا و شکل و فرم نقاشی هایش گردید و این مشخصه اصلی کار او در نقاشی شد . فرشچیان در جوانی بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر به کار و طراحی نقوش مختلف میپرداخت . او در مطالعه آثار تاریخی شهر اصفهان (چهل ستون ، عالی قاپو ، مسجد شیخ لطف الله و ... طرحهای اسلیمی و ختایی کاشیکاری های بی نظیر آن آثار سر از پا نمیشناخت و چون محققی موشکافانه این نقش ها را مطالعه میکرد . فرشچیان حتی در دوره سربازی نیز دست از قلم و رنگ برنداشات و آثاری دیدنی آفرید که مورد تشویق مقامات قرار گرفت .

سال 1329 بعد از 6 سال فعالیت و کسب هنر در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان ، فرشجیان به کسب دیپلم عالی نائل آمد . آثار سالهای شاگردی استاد هنوز در مرکز هنرستان ، موجود است . بدون تردید استاد محمود فرشچیان یکی از پدیده های هنر نگارگری (مینیاتور) در عصر حاضر است و او در طراحی و شناخت و بکارگیری رنگها فوق العاده قدرتمند و قوی است . این قدرت قلم و صلابت و استواری خطوط قلم گیری است که از او هنرمندی پرآوازه و مشهور ساخته است . از نظر محتوا و مضمون ، آثار استاد عمدتا با الهام از ادبیات عرفانی و باورهای مذهبی ساخته و پرداخته شده اند . سخن آخر اینکه امروز استاد فرشچیان از پس نزدیک به پنجاه سال کسب هنر و مهارت در کار نقاشی و خلق نقشهای دلنشین و جشم نواز ، هنرمندی است که به جرآت میتوان او را صاحب سبک جدید در نقاشی ایرانی (مینیاتور) دانست.

 

چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, :: 7:49 ::  نويسنده : ریحانه قبادی

سلام به همه ی دوستای خوبم که کارنامه هاشون رو گرفتن و از مدرسه خلاص شدن. به افتخار خودتون بکفید

اینم یه آهنگ شیش و هشتی واسه شما:

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128 :

جمشید دانلود آهنگ بغلم کن

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 80 :

جمشید دانلود آهنگ بغلم کن
 

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. من ریحانه قبادی 15 سال دارم. عاشق موسیقی هستم و پیانو میزنم. امیدوارم از مطالب این وبلاگ لذت ببرید. لطفا نظر یادتون نره!مرسی از این که نگاهتمن رو به وبلاگم هدیه دادین...
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خنده های بلند و افکار عمیق و آدرس hadafeman.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 6417
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

Alternative content